First time in church

Idag var vi till det jag har vart mest "rädd" för, kyrkan, för från vad jag har hört tidigare så är kyrkan galet mycket seriösare än hemma i Sverige. Så vi kom dit och jag och Levi gick till ungdomsgruppen som håller till på ett annat ställe.
 
Så det börjar med att vi först spelar basket, tennis och softboll, sen samlas vi alla och en person läser ur någon bok. Sen börjar dom be böner, och sjöng sånger, rätt roligt att vara där, alla var så entusiastiska och verkligen var med på allting. Inte som hemma i Sverige när man står i ett hörn och skäms för att det är pinsammt att dansa. Sen var det mer läsa ur någon bok och dom pratade om hur gud hjälper dom. Sen mer musik och sen var det slut. 
 
Efter det åkte vi hem och böt till badkläder och åkte till en utomhusvattenpark. Levis kompis Aston följde med så lärde känna en person till, parken var rätt tråkig, så låg mest och sola och sa att jag var trött. Haha, men min värdpappa förstod det typ så vi åkte hem, jag och Levi var ute ett tag och spelade basket och annat kul. Så kom in för ett tag sedan och sitter nu och pratar skype och tittar på avslutningen på OS. Har inte följt det alls så har ingen aning om hur det har gått för Sverige, men när folk här har frågat mig hur det går för Sverige i OS, så svarar jag alltid att vinter-OS är våra år :D
 
Försöker även lägga upp bilder på bloggen, men deras internet här är konstigt, för tar evigheter att ladda upp bilder, så lägg till mig på facebook (www.facebook.com/tardsfrommars) eller följ mig på Instagram (thatjohansson) så får ni se fler bilder som jag lägger upp eller blir taggad i! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0