Senior Day

Samma som i football så är det en dag (oftast den/det sista matchen/meet för säsongen) där dom utmärker alla seniors, så det sista meetet som vi hade hemma i våran pool så hade vi våran Senior Day som man kallar det. Innan allt startade så gick alla seniors samtidigt som dom läste upp ett papper som man hade fyllt i, och på mitt så stod det mitt namn, vilka mina föräldrar var (skrev både svenska och amerikanska) och sen skulle alla fylla i och jag skrev:

”Best memory from swim: When I got recruited to lane 6”

”Quote from coach: Guys listen to me, YOU ARE NOT ALLOWED TO BREATH”

”Advise for under classmen: play basketball”

 och som vanligt fick jag alla att skratta och där stod jag framför alla som någon dum jävel och skrattade åt vad jag själv hade kommit på, ahahha. Sen var det i alla fall meet och efter var det middag med det andra laget och sen tog vi alla möjliga bilder. Var kul i början men sen senare när vi tog bilderna så vart det typ lite ledsen stämning för alla insåg att det snart var över, var antagligen blandade känslor (var det för mig i alla fall) för det var skönt att all den jobbiga träningen, men man kommer sakna alla kompisar och allt det roliga som faktiskt kom med swim.



 

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Har du instagram? :)

Svar: sent svar men är inte inne här så ofta längre, haha, men ja @ThatJohansson
Jonathan Johansson

2013-05-06 @ 13:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0