Lever fortfarande

Okey så måste bara börja med att säga att jag suger verkligen på att blogga, men det är ju som sagt inte min grej, men här kommer iallafall det komma en rad med inlägg om alla grejer jag har gjort! men efter som att det här inlägget kommer först, så kommer det vara längst ner, så om du nu läste hit och inte fattade något, så har du just läst vad jag menade :)

Så i slutet av november är när julen kom till USA, allt blir så juligt och överallt man är så är det julpyntat och det luktar typ jul också (haha). Så vi pyntade inne i huset och ute på framsidan av huset och det vart riktigt coolt faktiskt, även om det aldrig har vart min grej att pynta, så var det ändå helt okey. Sen åkte vi även och besökte en lightpark här som är rätt så känd i Indiana och staterna runt om, där man åker i sin bil i typ 2 km/h och tittar på ljusen, tog förevigt men var häftigt och se alla ljusen dom har satt upp, tog nog en rätt så lång tid haha. 

Här är iallafall några bilder på huset och den parken

 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0