Födelsedag i USA

18 år!

29 december och det var min födelsedag! Vaknade klockan 8.00 på morgonen för att några kompisar hade vart uppe hela natten så dom tänkte att det skulle vara kul att gratta mig först, så dom ringde mig på mobilen och spelade upp ”ja må han leva” som dom hade sökt upp på youtube, skrattade lite för mig själv när dom försökte sjunga med för dom lät så dumma, fast det var väldigt snällt av dom. Somnade om och vaknade någon timme senare och gick upp för att skypea med Mamma och Pappa och mina bröder hemma i Sverige, så fick höra några sjunga för mig igen, men den här gången en aning bättre :P

Klädde på mig kläder och jag, Brandon och Levi åkte till Texas Road House för att jag hade valt det som restaurang för min födelsedag, och det var även min första gång där så det var väldigt väldigt skönt att äntligen få äta en steak som var bra och inte alldeles sketen som jag hade haft tidigare.

 

Efter det drog vi till Indy för att titta på rollerskate derby, där det är tjejer på rollerblades som åker runt runt och leker tagare, fast dom typ tacklar varandra och har sig också, var inte så häftigt som jag hade tänkt mig, för dom tacklades knappt och körde så sakta så det var bara tråkigt, och det tyckte även Brandon så vi lämnade innan det ens var slut.

Antar att om jag var i Sverige på den här dagen, så hade det vart helt galet och helt annorlunda, fast jag bryr mig inte så mycket om det, finns gott om tid för mig att dricka när jag kommer tillbaka, och är inte alla som kan säga att dom var i USA när dom fyllde 18 (förutom amerikanerna då) !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0