YOYOYO

Vaknade klockan 11 idag, fick bråttom som fan för vi skulle in och handla klockan halv 12. Så duschade fort som aldrig förr, klädde på mig, men så kom jag på att vi ställde tillbaka klockan en timme i natt, så jag var förtidig. Brandon och Levi kom hem från kyrkan, dom bytte om och sen drog vi till meijers och handla lite, så vi kom hem för typ en timme sedan, jag och Levi spelade basket i typ 30 minuter. Brandon frågade om jag ville klippa mig, så sa visst, ahhaha, visste inte hur bra han var på att klippa men tänkte om det blir alldelles för dåligt, så är det ju trotts allt swimseason, så kunde bara raka av mig allt hår isånnafall. Så nu sitter jag här, skypear med William och ska strax dra till skolan för det är football avslutning. Coacherna kommer dela ut priser till olika personer och några seniors kommer hålla tal. Kommer uppdatera när jag kommer hem igen om jag fick något coolt! :D

TJOBRE
-JOHNISCH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0