RACING and some music

Direkt när Brandon fick reda på att jag tävlade i gokart, så frågade han mig om jag skulle vilja uppleva något coolt här i USA som har med motorsport att göra, så ju såklart ja direkt. Någon dag senare fick jag ett mail om att jag skulle få åka NASCAR, en riktig NASCAR bil som dom har tävlat med, kommer ihåg den dagen, vart hur glad som helst. Men det visade sig tyvärr senare att jag inte kunde åka med för att mina försäkringar täckte inte skadorna jag kunde få om olyckan var framme. 
 
Men eftersom att Brandon redan hade bokat biljetterna, och kunde inte avbeställa, så frågade jag Kegan om han skulle vilja följa med och ta min plats istället, och det ville han ju såklart. Söndag morgon, klockan 06.00 gick vi upp för att åka mot söder under Indiapolis till en riktig nascarbana, tror inte den används längre för dom stora tävlingarna, men mindre tävlingar körs där. Vi kom dit runt 10 och signade in oss, ställde oss i kö för att sedan gå ut på banan. Och för er som inte vet tävlar jag i gokart, så den lukten av bränt gummi och avgaser där ute på banan, fick mig att längta helt sjukt mycket efter att köra gokart igen. Efter en stund av väntande så var det äntligen våran tur. Dåde Levi och Kegan fick åka 5 varv, och ja det var en förare som körde dom. Gick väl i runt 200 km/h, men såg inte så jätte kul ut, haha. Eller det hade ju inte vart fel att få åka också, men jag grinar inte över det om man säger så. Var dock kallt som bara den, borde ha tagit en varmare jacka, var typ noll gradigt tror jag.
 
Efter Nascar så åkte vi Indiapolis för att titta lite på staden för Brandon ville titta efter lite nya böcker så vi gick in i ett köpcentrum som var rätt jävla stort, har ingen aning vad det heter men Gränby Centrum hemma i Uppsala gånger fem i storlek var det ungefär. Så vi gick där i några timmar, jag köpte en ny mössa men kunde handlat med, men eftersom jag ska till Chicago om två veckor, så tänkte jag att jag kunde köpa det där istället. Och sen efter det åkte gick vi till ett museum, för att vara exakt ett musik museum, var typ olika trummor som man kunde spela på. Var inte jätte coolt, men det var tydligen någon sak i Indiapolis som var en känd sak. 
Min nya awesome mössa, heheh, ingen här kunde förstå att vi kallade dom "bearpussy", tror det vart lite missförstånd i översättningen.
 
Peace Ut
-Jonathan
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0