Tillbaka

Okej, har inte bloggat på ett bra tag, men orkar verkligen inte, eller menar känner inte att jag vill. Men så kom jag på att det här kan nog vara kul och intressant för mig själv om ungefär 1 år, för så långt kvar är det tills jag kommer hem igen, ungefär. Men nu ska vi inte börja bakifrån, utan vi ska börja från rätt håll.
-------
Jag har fått familj, har haft det ett bra tag nu. Det pappa, Brandon 41år, och en son, Levi 14år. Dom bor i en liten by som heter Converse, 6 miles ifrån Marion i Indiana. Brandon arbetar på ett universitet som en slags person som hjälper folk som inte lyckas i skolan. Eller inte riktgt dom som inte lyckas utan dom som har det lite svårt. Området där jag kommer att bo är enligt dom väldigt fint, och av bilderna att dömma ser det också ut som det, enligt dom, "the upperlevel of income".
------------
Skolan jag ska gå på heter Oak Hill High School, medel stor, vet inte hur många som går där. Men vad jag har hört ska dom vara väldigt bra på football, och Brandon har fixat så att jag ska få vara med, dock så börjar dom två veckor innan skolan med träningar, vilket betyder att om inte jag får ett tidigt avresedatum kanske jag inte får vara med :( Så hoppas verkligen jag får ett tidigt avresedatum. Men inte allt för tidigt, för den 25-30 juli är det tävling i Eurochallange, aja, det blir nog bra.
---------
Dom har iallafall skickat mig en hel del saker också, 1 amerikanskfotboll, 2 baseball bollar, 1 hoodie från skolan, och sen typ godis och sånt stuff, swedish fisk smakade förjävligt (ifall att ni undrade). Sen skickade han ett brev med ett papper i där det var ett papper jag skulle skriva under, för JAG ska köra nascar, fattar ni, JAG ska köra en riktigt nascar, vart sjuk paff när jag fick reda på det. Sitter nu och funderar på vad jag ska köpa till dom, undra vad dom vill ha :/ När jag frågade Levi så ska han "something swedish", ska han kanske få en IKEA säng?`naa lite överdrivet kanske. Kanske en volvo? eller kanske bara en påse jungelvrål. Aja, jag hittar nog på något.
-------------
Har iallafall pratat en hel del med Levi på facebook, facetime på telefonen, och sen skype. I början när jag fick reda på vart jag skulle bo så var jag lite tveksam till det, ville ju faktiskt ha en mamma också, men nu när jag har pratat med dom en hel del, så känns det sjukt mycket bättre. Levi som stavar otroligt dåligt, skojjar inte, jag är bättre, fick en bild av hur han skulle vara då, och sen nu när jag pratat med han så var han mycket roligare, har nästan samma humor som mig. Förutom att alla hans skämt är om folk och gud -.-
------------
Men det finns dock en baksida med allt just nu, nu när det närmar sig så snabbt. Jag har knappt tänkt på det tidigare, men det är mindre än 3 månader kvar nu. Och jag är inte ens taggad, kanske för att jag har så sjukt mycket skola att tänka på just nu...
-----------
Nu har ni iaf fått en liten update. Lägger in lite bilder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0