Endagkvar

Kom precis hem från skolan där jag idag var och valde mina klasser. Tänkte först ta enkla klasser, men orkar inte gå hela året och ha tråkigt, så det vart:

Semester 1:
 - Pre-Calculus, typ som en blandning mellan Matte C och D
 - Design Processes, designar hus, områden och broar på datorer
 - US History
 - English 12 
 - Biology II, valde den för att jag har Biolgi B kvar hemma i Sverige, så vill inte vara helt lost om 10 månader 
 - Study Hall, alla i laget sa att jag borde ta den, chilltime beskrev dom den som
 - US Goverment
 
Semester 2:

 - Study Hall
 - Design Processes, kommer kanske gå upp till Design Processes II
 - Media Arts, kommer kanske byta den till Yearbook istället
 - English 12
 - Biology II
 - Pre-Calculus 
 - US History 
 

Så imorgon är första dagen i skolan, är inte ett dugg nervös som många andra utbytesstudenter säkert är, har lyckats skaffa rätt många kompisar under dom här 8 dagarna, så ser verkligen fram emot att gå ditt imorgon. Träffade några utav lärarna idag, och alla verkade trevliga och ingen var gammal och tråkig, ahhaha. 
 
Klockan 3 kommer Kegan och hämtar mig för practice, sen efter träningen ska vi först till walmart och jag ska köpa mina sista saker inför skolan, och efter det till någon restaurang. 
 
Och dom senaste dagarna har antalet besökare höjts rätt rejält, bryr mig inte om antalet läsare dock, men gissar på att det är rätt många som ska vara utbytesstudenter 2013/2014, så om ni har några frågor, lägg en kommentar eller lägg till mig antingen facebook (www.facebook.com/tardsfrommars) eller skype (taan-taan) så ska jag försöka svara så gott jag kan :D
 
Peace Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0