30 dagar

Idag har jag vart hemma ifrån USA i nästan en månad, har träffat många nya människor, lärt mig prata engelska bättre (eller jag märker ingen skillnad, men folk säger att jag har blivit bättre), och har upplevt en helt ny värld.
 
Men veckan har vart som vanligt, skola, träning och läxor. Men i fredags hade vi match, så alla från laget hade sina tröjor och alla cheerleaders var uppklädda
 

Vi hade match mot Madison-Grant och vi hade tydligen förlorat dom senaste 5 matcherna så alla var sjukt taggade på att vinna. Så på bussen till matchen skrek alla "STEP IT UP!" för att tagga till typ. Och matchen gick väldigt bra, vi ledde med 28-0 in i andra halvlek, så efter tredje quartern ledde vi med 42-2 eller något sånt, så jag fick spela igen, eheheh :) Sen när vi kom tillbaka till skolan så åkte vi till beatups med laget och åt. 
 
Igår (Lördag) gjorde jag ingenting, resterna av Isaac kom hit, hurricane ni vet, så det regna som bara den. Så skypeade med kompisar från Sverige och Mamma och Pappa :D På kvällen så hade vi födelsedags middag för Levi och Brandon, min farmor och farfar har vart här nu sen i måndags, så dom lagade taccos som var sjuuuukt god, fast måste säga att mammas från hemma är bättre ;) Tittade på någon film som inte var allt för bra, så gick och la mig istället.
 
Och idag vaknade jag klockan 10, valde att inte följa med till kyrkan, tror inte jag kommer följa dit mer, eller få se om det blir roligare när dom börjar med aktiviteter, men när dom kom hem så drog jag med Dave, grandpa, till AT&T och jag köpte en ny telefon, inte allt för bra men den duger till att smsa och ringa, så ska ha med mig min iPhone också så jag kan lyssna på musik :P Köpte också en högtalare och hörlurar (eller hörlurarna köpte jag förra veckan). Mitt nummer är 756-603-9341 btw om någon vill nå mig.
Och nu sitter jag här, har precis ätit subway och ska ut och sparka lite football med Levi. Tror inte vi har något bestämt för ikväll, men ska nog göra klart min matteläxa så slipper jag göra det imorgon, för imorgon har vi laborday (har ingen aning varför, vet inte ens vad det betyder, men vi är ledig vad jag har förstått så jag nöjer mig med det svaret), så om någon vill skypea är det bara att ringa! :D taan-taan 
 
Peace out
-Jonathan

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ser bra ut i match tröjan! Fått något nummer av någon snygg cheerleader ännu? ;)

2012-09-03 @ 16:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0