pain is pain

Igår var det träff i stockholm med ett par stycken som ska åka som utbytesstudenter. Började med lunch på Jensens böfhus. Måste säga att det var en riktigt konstig känsla att träffa alla på riktigt. Menar har pratat med många utav dom på facebook i chatten. Och där känns det som man har kännt dom hur länge som helst. Men när jag väl träffade alla så kändes det så sjukt konstigt, ahahh att se alla på rikigt, inte kunna namnen osv. Inte för att jag är den som tycker det är stelt att träffa nya människor. Men det här var fan wierd feeling. Aja pratade på där i typ 2 & ½ timme innan vi traskade vidare till Explorius kontor för att träffa Simeon som offrade en del av sin lördag för att svara på frågor vi hade och berätta lite typ. Var inte allt för många frågor, så efter det gick vi till något cafe (kommer inte ihågnamnet), var där ett tag. Sedan middag på donken med några stycken innan vi gick vidare för att spela bowling. Det gick väl sådär, tror jag vann, eller nästan, eller, typ, nästan. Vann på bäst snittscore iaf. Efter det hände inte så mycket, många drog och så även jag. Tog tåget men Linnea och Linnea så hade lite sällskap ett tag.
Undra om det här är fel sätt att blogga, låter ju som en tjej. Whatever, någon kanske uppskattar det. Sitter iallafall nu och överväger att ta min medicin i yoghurt eller vatten. För det är tyvärr så att jag lyckats drabbats av någon version av blodförgiftning, så går på pencillin från och me nu och 10 dagar framåt. Pillrena är av någonsorts monster storlek och är omöjliga att svälja, 1g stora! Så tuggar på dom, och det, är bland det värsta jag gjort. Fy fan så det smakar.
Ni får en bild så att ni får en bättre uppfattning:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0