hur orkar man blogga igentligen? :/

Okej, så nu ska jag börja bloggarå. Jag som brukar sitta och skratta åt folk som bloggar och men ingen tittar på den. Och nu är jag här själv :/ aja, vet iaf att jag kommer ha en minst en trogen läsare, MAMMA. För tanken med det här är att jag ska skriva här under mina 10 månader i USA som utbytesstudent, och sedan kunna blicka tillbaka vad jag faktiskt gjorde när det sen är över :(
-
För någon gång i Augusti lämnar jag allt här i Sverige för att istället bo med en familj någonstans i det stora USA i 10 månader. Som det ser ut nu letar dom hostfamily i West Central som jag förövrigt inte har en aning om vilken del det är.
-
Undra om det det här är bra, menar hur svårt ska det vara att blogga, bara skriva massa skit och sen låta andra nolifers läsa det, hehe. Aja ska dra och göra popcorn och sen titta på något/några avsnitt house.
CYAAA

PS. Tro inte jag är så teknisk så jag fixat den här bloggen själv. Nehedu, det har den här tjejen gjort (hannagusen.blogg.se) kolla in den vetja!
Okej, så nu ska jag börja blogga? ehm jag som brukar skratta inom mig när jag tittar på andra som desperat försöker få kommentarer, men ändå är det noll. Men nu är jag själv här, kommer dock inte bry mig om kommentarerna såå, aaaah.
Så här kommer mitt första inlägg, (och tror mig, kommer inte bli allt för många flera fram tills i typ Juli, Augusti någon gång.
Jag ska vara utbytesstudent i USA 2012/201

Kommentarer
Postat av: Johanna Hedlund

Hej Jonathan, mitt namn är Johanna och kommer i från dalarna. Hittade din blogg på utbytesstudent.se. I sommar gör jag precis som dig och hoppar på ett flygplan emot ett nytt land och nya äventyr, dock åker jag till NZ. Jag åker också med Explorius. Gillar verkligen på det sättet du skriver på så antagligen har du en till trogen läsare under det kommande året. :)



Men jag undrar.. I ett tidigare inlägg skriver du om att du åkte till Sthlm för att träffa andra blivande utbytes studenter. Är det något Explorius anordnar? För något sånt har jag inte hör om.. Dock kan ju det också bero på att det typ är 3 st som åker till NZ, haha.



Men vore tacksam för svar :)

Vänliga Hälsningar

Johanna

2012-03-08 @ 16:51:23
URL: http://johannahedlund.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0