ChilliN

Bussen gick 3.30 från hotellet, alla var rätt trötta så stämingen var väl kanske inte den bästa. Väl framme så delades vi upp i grupper för alla inte hade samma flygbolag, när det var våran tur att checka in, så var det tydligen delayed, så jag och Teemu, en finsk kille som ska hit till Indiana också, fick vänta 4 timmar på flygplatsen. Inte dom roligaste timmarna i mitt liv, men hittade wifi så skypeade lite och tittade på film. Sen landade vi i Detroit och vi gick och köpte mat för att det var 1 timme och 45 minuter kvar tills planet skulle lyfta. Men när vi kom tillbaka så var det delayed yttligare 45 minuter och rösten i högtalaren sa till oss att det kunde bli ännu mer delayed. Och det vart det, yttligare en timme tror jag det var. Och det jag hatar mest, är att vi gick upp 3.10 för att ta ett tidigt plan, men när vi var i Detroit, så landade det 2 norskar tjejer som också var på Soft Landing i Newyork, men deras buss gick inte försen 8.00 från hotellet. Men deras plan från Detroit, gick typ 20 minuter efter mitt. 
 
 
Väl framme så stod Brandon och Levi med sverige tröjor och en skylt. Vart sjukt förvånad hur stora dom var, min lillebror, är 13 år. Inte det första man skulle gissa dock. Vi tog bilen hem och åt på en restuang, sen hem till huset och jag packade upp mina saker, och dom visade mig runt. Riktigt fint hus faktiskt, ska försöka få några bilder på den senare. Just nu har jag rätt fullt upp hela tiden. Senare på kvällen så hade dom fyrverkerier för mig. Hahaha, är sjukt glad för att jag hamnade här. Helt underbara och sjukt snälla! Kunde inte vart mer nöjd.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0