Soft Landing Camp, SKIT SOFT

Vi kom alla dit på morgon, resan var rätt lång och tråkig, för vi satt alla utspridda och alla runt om mig var randoms. Och det gjorde ju inte saken bättre att min tv-skärm inte fungerade så jag fick ha mina hörlurar i och titta på en gammaltants skärm på andra sidan gången. Men när vi väl kom fram så var det en låååång kö för att visa visum och dom ställde frågor om varför jag var där och hur länge jag skulle stanna. Sen gick vi och hämtade bagage och väl ute fick vi vänta på norskarna som kom med ett lite senare plan. Väl på hotellet fick vi rum och alla var skit trötta så vi gick upp på rummen och tog det lugnt bara. Det var en till kille, André, som åkte med mig från Arlanda så jag drog till hans rum och var där till middagen. Sen resten av kvällen gjorde vi inte allt för mycket, var på rummet och pratade skit.

Sen så bestod båda dagarna av att vi tog en buss in till NYC och sen åkte vi och gick runt och våran guide vi hade visade oss kända platser och platser som vi skulle känna igen från filmer och serier. Sen fick vi typ 5 timmar där vi fick gå runt i små grupper, som vi fick bestämma själv, och titta på vad vi ville eller shoppa. Vart inte allt för mycket titta för min del, men desto mer handla.

Sen på kvällen var vi på André och Simens rum och typ snackade om allt möjligt, skrattade åt norska. Det var meningen att vi alla skulle dygna först, för att bussen från hotellet skulle gå 03.30. Men alla drog tillslut och slutade med att jag somnade inne på deras rum runt klockan 2.
 
Adda mig på facebook (http://www.facebook.com/tardsfrommars) , finns och kommer komma upp fler bilder där. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0