IT'S FRIDAY

Vaknade 7.45, gjorde en macka och packade väskan. Kegan och Jason kom och hämtade mig och sen åkte vi till träningen. Var sjukt skönt faktiskt, temperaturen var äntligen under 25 och det molningt. Så vi gick ut på fältet med bara hjälm och skor och körde lite enklare övningar. Sen delades vi upp i grupper, eller stationer där man skulle göra olika saker. Jag fick testa att sparka, men dom skorna som jag har fått låna, så är det sjukt svårt, så ska försöka köpa nya någongång. Efter den var det en annan kicking, fast den här gången när en annan håller ner bollen och jag ska skjuta den igenom dom stoplarna. Fick 10 försök, satte 10, really good I would say actually. Sen hem och jag skulle ta ett bad, men råkade faila lite med hur mycket skum man skulle ha i, så vart liiiiiiiite för mycket kanske. Men kung som man är, fixade man ju såklart det dirr mode. Second fail so far...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0