Första dagarna

I tisdags åkte vi till läkaren för att jag var tvungen att göra en undersökning innan jag kunde spela football. Var inte så farligt, allt var standard förutom att jag var tvungen att visa pungen, men förutom det, var inte det något speciellt. Sen åkte vi till skolan för att träffa athletic director, han var riktigt schysst och berättade att jag skulle komma in i laget rätt fort. Men jag fick inte spela, för att papper var tvugna att bli registrerade och sånt först. Så vi åkte hem och spelade lite basket och kastade lite boll. Vi lämnade Levi vid kyrkan för han skulle bort i två dagar till någon nöjespark.
 
Igår (onsdag) så åkte jag till skolan klockan 8.00 för att jag skulle möta upp med coach. Dom pratade lite med mig och frågade om jag hade spelat förut och jag sa nej, men svarade "but I do know how to run in a pair of shoes over a field". Då skrattade dom bara och sa typ "I like this kid". Så tog coach cooper mig till omklädningsrummet där alla var. Var sjukt stelt att gå in där, alla typ stirrade på mig, men coach hämtade Kegan, som är captain i laget, så han visade mig runt och jag hälsade på teamet. Sen gick vi ut och jag träffade alla tränare och tittade på deras träning. Jag stod med bredvid och tittade men på några övningar så fick jag vara med, som tillexempel på löpningen, så sprang jag och var snabbast av alla. Så coach Johnson skrattade åt dom andra och sa att dom hade fått en utmanare. Även fast jag fattade att det är svårare sen med alla skydd så var jag lite stolt där för en stund. Men efter deras träning gick jag med och jag fick pads, hjälm och alla kläder. Sjukt nice att jag fick samma kläder som varsity laget (det är liksom deras A-lag). 
 
 
Brandon kom och hämtade upp mig lämnade mig hemma och han åkte tillbaka till jobbet. Så jag var hemma själv en stund och tittade på TV och packad min väska. Klockan 4 kom Brandon och hämtade mig och vi åkte tillbaka till skolan för min träning. Efter uppvärming och allt så kastade dom några bollar till mig och jag fick testa fånga den. Sen skulle jag sparka dom tillbaka, men var ingen höjdare på att sparka faktiskt. Så jag fick gå med reciver gruppen, så fick göra några enklare övningar där dom gick igenom hur dom olika "routesen" är, en route är liksom en speciell väg som är förbestämd så att quarterbacken kan kasta till dig. Efter träningen tog Kegan mig hem, och han stannade och åt med mig och Brandon, för hans familj var borta så vi frågade om han ville äta med oss. Så frågade han lite saker om laget och skolan och så. Han drog hem och jag gick och la mig dirr mode, var sjukt trött

Kommentarer
Postat av: Denise

"but I do know how to run in a pair of shoes over a field" HAHAHA SKÖN! :)

Svar: Viiiiiisst? Och det här ryktet att amerikaner inte kan springa snabbt, det är falskt. Många är GALET snabba i mitt team
None None

2012-08-10 @ 18:54:34
URL: http://usadenns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0